ELEMENT BİLGİSAYAR YAZILIM DONANIM MÜŞAVİRLİK VE DESTEK HİZMETLERİ SAN VE TİC. LTD. ŞTİ.

Firma Hakkında

Kuruluş Yılı : 24.02.2000
Yetkili Kişi : HÜSEYİN OCAĞIŞEN / SALİH AKTEPE
Görevi : GENEL MÜDÜR

 

1990`lı yılların başlarından itibaren Kamu sektörüne hizmet vermekte olan kurucu ortakların birlikteliği ile 2000 yılının Ocak ayında Element faaliyete geçti. 2006 yılından itibaren Web tabanlı uygulama geliştirmekte olan Element, her geçen gün yenilemekte ve son olarak Origami Report İş Zekası Geliştirme aracını yirmi yıllık tecrübesiyle hazırlayarak, günümüzde kamu ve özel sektörde önemli bir ihtiyaç olan İş Zekası pazarını hedeflemiştir. Süreç Yönetim Sistemi ve Kurumsal Ajanda Portal uygulamaları da web servis teknolojisi ve mobil uygulamaların kullanılarak geliştirildiği önemli projelerdir.

 

ERP Yazılımları

Uygulama; Kurumsal Kaynak Planlaması(ERP) yazılımı olarak geliştirilmiş olup, tüm modüller birbiri ile entegre, aynı zamanda %100 web platformunda çalışmaktadır. Personel Özlük, Personel Maaş, Evrak Takip, Malzeme, Üretim, Pazarlama, Bütçe, Genel Muhasebe, Maliyet Muhasebesi ve Tesisler modüllerinden oluşmaktadır.

Kurumsal Bilgi Yönetim Sistemleri

Uygulama; Mevzuatlara uygun ve aynı zamanda ERP mantığında geliştirilen, iş süreçlerinin tüm entegrasyonlarını sağlayan, Kamu Kurumlarına yönelik web tabanlı bir sistem oluşturmaktadır. Personel Özlük, Personel Maaş (Memur, İşçi, Sözleşmeli), Satınalma, Analitik Bütçe ve Tahakkuk Esaslı Muhasebe, Taşınır Takip ve Taşınmaz Takip modüllerinden oluşmaktadır.

Origami Report İş Zekası Yazılım Geliştirme Aracı

Origami Report, işletmelerin, kullandıkları diğer sistemlerle entegre çalışan, yöneticilere internet ve mobil ortamda grafik raporlar sunan, kişi ve departmanlara özgü dashboardlar tasarlanabilen iş zekası çözümleri üretmelerini sağlayan aracımızdır. İşletmenin, kullanmakta olduğu (ERP,CRM,B2B,B2C vs.) sistemlerin çeşitli veri kaynaklarına (Oracle,SQL,Excel,Sharepoint,OLAP,Mysql,Postgre,xml,json vs.) erişimi sağlanarak, hazır sorgulardan veya geliştirdiğimiz arayüzle hazırlanacak sorgulardan elde edilecek sonuçlar, dinamik form tasarım araçlarıyla, kullanıcılarla web arayüzü ve mobil ortamlarda buluşur. Data katmanında geliştirdiğimiz framework teknolojimiz ile, sonuçlar daha hızlı görüntülenmektedir. Mevcut verilerin, verimli görsel çıktılara dönüşmesi, işletme yönetimlerine önemli faydalar sunmaktadır.

B2B Uygulamaları

Tedarikçilerinizle aranızdaki sipariş, fatura süreçlerini hızlandıran ve takibini yapan sistem, Trade ERP ile entegre çalıştığı gibi firmanızda çalışmakta olan bir çok ulusal veri tabanı ile de entegre çalışabilmektedir.

Personel Özlük ve Maaş Takip Sistemleri

Memur, İşçi, sözleşmeli personel ve diğerleri. Tamamı aynı havuzda. Özlük ve Maaş modüllerinin %100 entegrasyonla çalıştığı ilk program.

Analitik Bütçe ve Tahakkuk Esaslı Muhasebe Sistemleri

Muhasebe bilmeden de muhasebe programı kullanılır mı? Evet, kullanılır. Akıllı ekranlarımızla, muhasebeciliği yazılımınıza bıraktığınız bir sistem.

Ulusal Süt Kayıt Sistemi

Firmamızın E-Devlet uygulamalarından biri. 1500 kullanıcı tarafından uygulanan, yıllık 1.4 milyar lira vergiyi devletimize kazandıran dev bir sistem.

İnsan Kaynakları Özlük ve Maaş Takip Sistemleri

Memur, İşçi, sözleşmeli personel ve diğerleri...Tamamı aynı havuzda. Tamamı web platformunda. Özlük ve Maaş modüllerinin %100 entegrasyonla çalıştığı ilk program.

Analitik Bütçe ve Tahakkuk Esaslı Muhasebe Sistemleri

Mevzuatları bilmeden de muhasebe programı mı kullanılır? Evet, kullanılır. Akıllı ekranlarımızla, bırakın muhasebeciliği yazılımınız yapsın, siz sonuçların keyfini çıkarın.

Stratejik Plan ve Performans Esaslı Bütçe Sistemleri

Uygulama, stratejik amaçlar, stratejik hedefler, performans hedefleri, performans göstergeleri, gösterge ölçüm sonuçları, faaliyetler ve maliyet aşamalarını birbiri ile entegre çalıştırmakta olup, web servisler aracılığı ile Analitik Bütçe verileri ile gerçekleşme entegrasyonu da sağlanabiliyor. Mevzuatın gerektirdiği tüm raporların yanı sıra, ihtiyacınız olan özel raporlarımızla, kurumu yakından izleme imkanı veriyor. Kamu kurumlarına olduğu kadar özel sektöre de önemli faydalar sağlayacak uygulama, büyük ve orta ölçekli işletmelerin tüm harcamalarını, tüm faaliyetlerini, tüm amaç ve hedeflerini takip ederek önemli avantajlar sunuyor.

Satınalma Süreçleri ve Taşınır Mal Takip Sistemleri

Doğrudan temin veya tüm ihaleli satın alma süreçlerinin takibini yaparak, gerekli dokümantasyonu oluşturan sistem, birimlerin talep yapması ile süreci başlatıp, satın alma süreçlerini, taşınır mal takip süreçlerini entegre olarak takip etmesini sağlıyor, muhasebeye gerekli bilgiyi gönderiyor.

Taşınmaz Takip Sistemleri

Taşınmaz Mallar Takip Yönetmeliğine uygun şekilde hazırlanan uygulamamız, sürecin tüm veri girişlerine ve raporlamasına web ortamında olanak sağlıyor.

 

Faaliyet Alanları

  • Büyük Ölçekli İşletmeler
  • Devlet
  • Gıda
  • Kamu
  • Otomotiv
  • Tekstil
  • Tüm Sektörler

Çözüm Ortağını Bulmak için tıkla !

Çözüm Ortağını Bul