ULUTEK'TE DİJİTAL MARKA YOLCULUĞU EĞİTİMİ DÜZENLENDİ

  • <%=haberItem.BASLIK %>
26 Ekim 2021 Salı

ULUTEK Teknopark’ta dijital marka yolculuğu üzerine verilen eğitimde reklam konusunda stratejisini doğru belirleyen markaların, çok geniş kitlelere ulaştığına dikkat çekildi.

ULUTEK Teknopark’ta faaliyet gösteren firmalara, ‘Dijital Marka Yolculuğu Eğitimi’ verildi. Eğitimde, teknolojinin baş döndürücü hızla değiştiği dünyada markaların dijitalleşmesi gerektiği vurgusu yapıldı.

DİJİTAL REKLAM FIRSAT EŞİTLİĞİ SAĞLIYOR
Marka ve Hikâye Tasarımcısı Özgür Ahmet Köse, “Markalar, logosu ve hikâyesi bulunanlar olarak ikiye ayrılır. Logonuz ve marka hikâyeniz varsa, başarılı olursunuz. Dijital pazarlama hayatımıza girdikten sonra, bilmediğimiz ve tanımadığımız binlerce mağazadan alışverişlerimizi yapabildik. Girişimciler ve iş fikirleri olan birçok kişi dijitalleşme sayesinde dünyanın her yerine ulaşabilme imkânı buldu. Medya sektöründe de dijitalleşme yaşandı. Eskiden, set ekiplerinin olduğu çekimler oldukça maliyetliydi. Şimdi ise küçük bir telefon, bu çekim maliyetlerinin üstesinden gelebiliyor. Bu durum, fırsat eşitliğini de sağladı. Televizyonda yayın yapmanın maliyeti ve kurallı oluşunun yanı sıra artık dinleyecek birileri varsa, nerede olursak olalım bir kamera karşısında büyük kitlelere ulaşabiliriz” diye konuştu.

DOĞRU HEDEF KİTLEYE ULAŞTIRIYOR
Reklamların dijitalleşmesindeki kolaylığın önemine de dikkati çeken Özgür Ahmet Köse, “Dijital pazarlamanın reklamlara kolay erişim sağlaması, hızlı yayılması ve doğru hedef kitleye ulaşması büyük avantajlar sağlıyor. Dijitalleşme, billboard gibi yazılı ve basılı kitle iletişim araçlarının artık eskisi gibi dikkat çekmemesine ve tercih edilememesine neden oldu. Dijital reklam artık tamamen odak nokta haline geldi. Bunun en önemli nedenleri ise reklam sonrası tüm analiz ve verilere bir tık ile kolaylıkla ulaşılıyor olması. Dijital reklamlar küçük markalar açısından eşitlik ve adalet sağlıyor” ifadelerini kullandı.