ŞİRKETLERİN GELECEĞİNİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİYOR

  • <%=haberItem.BASLIK %>
1 Kasım 2021 Pazartesi

ULUTEK Teknopark tarafından düzenlenen çevrimiçi etkinlikte katılımcılara müşteri ilişkileri ve gelecek yönetimi hakkında bilgiler aktarıldı.

ULUTEK Teknopark koordinasyonunda BİSSATEK iş birliğiyle düzenlenen ‘CRM Müşteri İlişkileri ile Gelecek Yönetimi Eğitimi’ konulu webinarda Bilişim ve Yönetim Sistemleri Uzmanı Bahadır Güngör, müşteri ilişkileri ile gelecek yönetiminin nasıl yapılacağını anlattı.

HİZMET SÜRECİNİ HIZLANDIRIR
Firmalarda müşteri hizmetleri departmanlarının kurulmasının, olumlu bir ilerleme sürecini başlatacağını kaydeden Bilişim ve Yönetim Sistemleri Uzmanı Bahadır Güngör, “Müşteri Hizmetleri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut müşterilerle ilişkilerini geliştirmesine, yeni müşteriler bulmasına ve eski müşterilerin geri kazanmasına yardımcı olan bir sistem. Satış veya hizmet sürecini hızlandırır ve pazarlama departmanındaki verimliliğin artmasına yardımcı olur” dedi.

İŞ SÜREÇLERİ İYİ KULLANILMALI
İnternet ve iletişim teknolojilerinin gelişmesinin müşteri ilişkilerini olumlu yönde etkilediğini de kaydeden Güngör, “CRM’nin amacı hizmet alanını genişletip kişiye özgü ürünler ile müşteri tatmini yaratabilmektir. Müşteri ilişkilerini en iyi seviyeye ulaştırmak için iş süreçlerini, araç gereç ve teknolojiyi iyi bir şekilde kullanmak gerekir. Bu yönetimin doğru uygulanması ve kullanılması, şirketi başarıya götürecektir” ifadelerini kullandı.